Resultater 25.08.2003
HAUGESUND |
|
Klasse 1: |
Standard Biler |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Total tid |
Differanse |
1 |
Øyvind Kaurstad |
BMW 520i (E34) |
82,95 |
1 |
83,59 |
0 |
79,36 |
0 |
162,95 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasse 2 |
Modifiserte Biler |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Total Tid |
Differanse |
1 |
Ove Kvam |
BMW 318iS (E30) |
74,23 |
0 |
76,57 |
0 |
73,58 |
0 |
147,81 |
0,00 |
2 |
Kjetil Hansen |
Opel Corsa |
80,97 |
1 |
81,91 |
0 |
87,75 |
1 |
164,88 |
-17,07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasse 3 |
Debutant |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Total Tid |
Differanse |
1 |
Einar Lie |
Honda Civic CRX |
74,44 |
0 |
74,39 |
0 |
73,56 |
0 |
147,95 |
0,00 |
2 |
Jan Egil Ørke |
Ford Escort Mk I |
79,16 |
0 |
76,48 |
0 |
76,06 |
0 |
152,54 |
-4,59 |
3 |
Frode Hegerland |
BMW 318ti (E36) |
78,99 |
0 |
80,11 |
0 |
99,99 |
99 |
159,10 |
-11,15 |
4 |
Harald Halvorsen |
Peugeot 206 |
81,79 |
0 |
80,72 |
0 |
80,09 |
0 |
160,81 |
-12,86 |
5 |
Kjetil Ove Ky?e |
Ford Escort |
83,24 |
0 |
83,40 |
0 |
82,51 |
0 |
165,75 |
-17,80 |
6 |
Henry Notland |
VW Golf Gti |
99,99 |
99 |
81,15 |
2 |
81,67 |
0 |
166,82 |
-18,87 |
7 |
Jan Erik Skarholm |
Volvo |
99,99 |
99 |
86,23 |
0 |
86,02 |
0 |
172,25 |
-24,30 |
8 |
Kai Are Bringedal |
Volvo V70 |
93,08 |
0 |
87,86 |
0 |
85,67 |
1 |
175,53 |
-27,58 |
9 |
Odd Inge Lilleskog |
Ford Sierra |
97,26 |
2 |
103,03 |
1 |
99,99 |
99 |
206,29 |
-58,34 |
10 |
Kjetil Olsen |
Honda Accord |
122,06 |
0 |
82,82 |
0 |
99,99 |
99 |
204,88 |
-56,93 |
11 |
Even Bjørnevik |
Volvo |
99,99 |
99 |
99,99 |
99 |
84,17 |
0 |
382,16 |
-234,21 |
12 |
Carl Otto Jansen |
Porsche 911 |
99,99 |
99 |
99,99 |
99 |
85,10 |
0 |
383,09 |
-235,14 |
13 |
Jan Helge Hansen |
Ford Sierra |
99,99 |
99 |
99,99 |
99 |
96,20 |
0 |
394,19 |
-246,24 |
14 |
Henning Fosse |
Ford Escort |
103,02 |
1 |
99,99 |
99 |
99,99 |
99 |
403,01 |
-255,06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasse 3+ |
Øvelseskjøring |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Total Tid |
Differanse |
1 |
Trond Martin Tjelle |
Volvo 740 |
91,49 |
1 |
90,90 |
0 |
88,31 |
0 |
179,21 |
0,00 |
2 |
Rune Heskje |
Ford Sierra |
99,99 |
99 |
99,99 |
99 |
94,64 |
0 |
392,63 |
-213,42 |
Kort referat:
Regler for oppsettingen av løypen var
utnytet maksimalt, slik at den ble lang og rask. Unntaket var vendingen,
som var bare 6 meter bred. Der måtte deltakerne foreta kreative manøvre
for å komme rundt, noe som ble svært publikumsvennlig. Noen brukte
håndbrekket, noen spant seg rundt, noen måtte rygge, og en kjørte rett i
jordvollen og ble sittende fast en stund. Det var da også mye
publikum, som vanlig i Haugesund.
Den internasjonale toppføreren i gokart, Einar Lie, satte nok en gang
dagens raskeste omgangstid med sin potente Honda.
sign: Ove Kvam |
Resultatene er mottattt fra deltager Ove Kvam
Med forbehold om trykkfeil
|