Resultater 15.09.2003
HAUGESUND |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasse 1: |
Standard Biler |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Total tid |
Differanse |
1 |
Øyvind Kaurstad |
BMW 520i (E34) |
90,82 |
0 |
89,43 |
0 |
88,90 |
0 |
178,33 |
0,00 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasse 2 |
Modifiserte Biler |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Total Tid |
Differanse |
1 |
Ove Kvam |
BMW 318iS (E30) |
90,19 |
0 |
89,61 |
0 |
85,57 |
1 |
177,18 |
0,00 |
2 |
Kjetil Hansen |
Opel Corsa |
98,75 |
1 |
99,99 |
99 |
93,68 |
0 |
194,43 |
-17,25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasse 3 |
Debutant |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Total Tid |
Differanse |
1 |
Frode Hegerland |
BMW 318ti (E36) |
91,83 |
1 |
90,45 |
0 |
88,78 |
0 |
179,23 |
0,00 |
2 |
Jan Egil Ørke |
Ford Escort Mk I |
92,90 |
0 |
90,37 |
0 |
99,99 |
99 |
183,27 |
-4,04 |
3 |
Tommy G. Villalobos |
Nissan 200sx |
126,40 |
0 |
110,23 |
0 |
99,99 |
99 |
236,63 |
-57,40 |
4 |
Kjetil Ove Kyte |
Ford Escort |
99,99 |
99 |
99,99 |
99 |
94,33 |
0 |
392,32 |
-213,09 |
5 |
Henry Notland |
VW Golf Gti |
99,99 |
99 |
99,99 |
99 |
99,31 |
1 |
399,30 |
-220,07 |
6 |
Svein Erling Årseth |
BMW 325i (E30) |
99,99 |
99 |
112,39 |
0 |
99,99 |
99 |
410,38 |
-231,15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Klasse 3+ |
Øvelseskjøring |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Total Tid |
Differanse |
1 |
Rune Heskje |
Ford Sierra |
106,51 |
0 |
105,11 |
0 |
105,48 |
1 |
211,62 |
0,00 |
2 |
Trond Martin Tjelle |
Volvo 740 |
99,99 |
99 |
108,36 |
0 |
103,50 |
0 |
211,86 |
-0,24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Totalt: |
|
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Tid |
Prikk. |
Total Tid |
Differanse |
1 |
Ove Kvam |
BMW 318iS (E30) |
90,19 |
0 |
89,61 |
0 |
85,57 |
1 |
177,18 |
0,00 |
2 |
Øyvind Kaurstad |
BMW 520i (E34) |
90,82 |
0 |
89,43 |
0 |
88,90 |
0 |
178,33 |
-1,15 |
3 |
Frode Hegerland |
BMW 318ti (E36) |
91,83 |
1 |
90,45 |
0 |
88,78 |
0 |
179,23 |
-2,05 |
4 |
Jan Egil Ørke |
Ford Escort Mk I |
92,90 |
0 |
90,37 |
0 |
99,99 |
99 |
183,27 |
-6,09 |
5 |
Kjetil Hansen |
Opel Corsa |
98,75 |
1 |
99,99 |
99 |
93,68 |
0 |
194,43 |
-17,25 |
6 |
Rune Heskje |
Ford Sierra |
106,51 |
0 |
105,11 |
0 |
105,48 |
1 |
211,62 |
-34,44 |
7 |
Trond Martin Tjelle |
Volvo 740 |
99,99 |
99 |
108,36 |
0 |
103,50 |
0 |
211,86 |
-34,68 |
8 |
Tommy G. Villalobos |
Nissan 200sx |
126,40 |
0 |
110,23 |
0 |
99,99 |
99 |
236,63 |
-59,45 |
9 |
Kjetil Ove Kyte |
Ford Escort |
99,99 |
99 |
99,99 |
99 |
94,33 |
0 |
392,32 |
-215,14 |
10 |
Henry Notland |
VW Golf Gti |
99,99 |
99 |
99,99 |
99 |
99,31 |
1 |
399,30 |
-222,12 |
11 |
Svein Erling Årseth |
BMW 325i (E30) |
99,99 |
99 |
112,39 |
0 |
99,99 |
99 |
410,38 |
-233,20 |
Øyvind Kaurstad hadde laget løypen denne
gangen også, og nå var den enda lenger og raskere enn sist. Dette var
meget populært både blant arrangører, deltakere og publikum.
Spesielt BMWene fant seg godt til rette, og vant alle tre klassene.
Øyvind Kaurstad hadde faktisk beste rundetid før siste omgang med sin
digre 520i, noe som tyder på at han ikke hadde laget en "Mini-vennlig"
trasé.
For en gangs skyld var det også så stille i været at bøttene sto i ro
uten å fylles med gokarthjul. Vi får håpe på kjegler neste år.
|
Resultater og referat er mottattt fra deltager Ove Kvam
Med forbehold om trykkfeil
|